Half my Age Plus Seven - Too Good to be True de Cristina G.

Acest Roman de Dragoste, care este continuarea la Half my Age Plus Seven - A Bristish Romance, nu are atenția meritată.
Nici pe departe.

Dar nu am zis nimic rău, nu?
Noi, scriitorii, suntem convinși că poveștile noastre sunt supercalifragilisticexpialidocious și toți am trebui să le citim.
Ne minunam incredibil când oamenii aleg alte cărți ignorându-le pe ale noastre.
Ne doare inima îngrozitor.

Dar ce putem face?
Competiția-i mult prea mare.


N-am cum să nu zic că Too Good to be True nu este o carte bună.
N-am cum.
Dar dacă nu ai citit prima parte, nu are rost să o citești pe asta.
Cum am zis prima parte, Half my Age Plus Seven - A Bristish Romance, poate fi citită ca pe o carte completă. Are un început, cuprins și sfârșit.
Nu este necesar să citești Half my Age Plus Seven - Too Good to be True ca să înțelegi ce se întâmplă în prima parte, dar TREBUIE să o citești pentru că e super faină continuarea asta.

Pe lângă o a doua poveste de dragoste pasională, are și o groază de suspans.
Tara nu mai suferă pentru un bleg pentru că Drefan e un om dintr-o bucată.
Dar Drefan are un mare secret pe care Tara nu vrea să-l știe.
Este iubire profundă.
Apoi chaos.
Până când înfloresc ghioceii.
Ție-ți plac ghioceii?
Eu îi ador. Așa cum Drefan o adoră pe Tara.
Dar ghioceii se ofilesc...

Abia aștepți să citești Half my Age Plus Seven - Too Good to be True, da?

***
— Te-ai abonat la scrisoare? 
Cum adică, Nu? Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei și recomandări prețioase – în format PDF.
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Te rog să notezi că înscrierea va fi pe eumerit.blogspot.com. 

***
— Ți-am fost de folos?
TE ROG dă un like, share, lasă un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la formidabilele pagini de Facebook. Am vreo 6. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."